เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1134245    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องClassroom instruction that works : research-based strategies for increasing student achievement / Ceri B. Dean ...[et al.]
Dewey Call #371.102 Cl 2012
ผู้แต่งเพิ่มเติมDean, Ceri B.
 Hubbell, Elizabetg Ross
 Pitler, Howard
 Stone, Bj
ครั้งที่พิมพ์2 nd ed.
หัวเรื่องEFFECTIVE TEACHING--UNITED STATES
 ACADEMIC ACHIEVEMENT--UNITED STATES--STATISTICS
ISBN9781416613626
พิมพลักษณ์United Stated : Mid-continent Research for education and learning, 2012
ชื่อเรื่องClassroom instruction that works : research-based strategies for increasing student achievement / Ceri B. Dean ...[et al.]
Dewey Call #371.102 Cl 2012
ผู้แต่งเพิ่มเติมDean, Ceri B.
 Hubbell, Elizabetg Ross
 Pitler, Howard
 Stone, Bj
ครั้งที่พิมพ์2 nd ed.
ISBN9781416613626
พิมพลักษณ์United Stated : Mid-continent Research for education and learning, 2012
เนื้อหา1. Setting objectives and providing feedback -- 2. Reinforcing effort and providing recognition -- 3. Cooperative learning -- 4. Cues, Questions, and Advance Organizers -- 5. Nonlinguistic representations -- 6. Summarizing and note taking -- 7. Assingning homework and providing practice -- 8. Identifying similarities and differences -- 9. Generating and testing hypotheses -- 10. Instuction planning using the nine categories of strategies -- references -- Index -- About the authors
หัวเรื่องEFFECTIVE TEACHING--UNITED STATES
 ACADEMIC ACHIEVEMENT--UNITED STATES--STATISTICS
ลักษณะทางกายภาพ188 p.
LDR 01299nam a2200241 4500
005 20141104095353.0
008 141103s2012 xxu eng d
020__‡a9781416613626‡c1,787
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a371.102‡bCl 2012
24510‡aClassroom instruction that works :‡bresearch-based strategies for increasing student achievement /‡cCeri B. Dean ...[et al.]
250__‡a2 nd ed.
260__‡aUnited Stated :‡bMid-continent Research for education and learning,‡c2012
300__‡a188 p.
505__‡a1. Setting objectives and providing feedback -- 2. Reinforcing effort and providing recognition -- 3. Cooperative learning -- 4. Cues, Questions, and Advance Organizers -- 5. Nonlinguistic representations -- 6. Summarizing and note taking -- 7. Assingning homework and providing practice -- 8. Identifying similarities and differences -- 9. Generating and testing hypotheses -- 10. Instuction planning using the nine categories of strategies -- references -- Index -- About the authors
650_7‡aEFFECTIVE TEACHING--UNITED STATES
650_7‡aACADEMIC ACHIEVEMENT‡xUNITED STATES‡xSTATISTICS
7000_‡aDean, Ceri B.
7000_‡aHubbell, Elizabetg Ross
700__‡aPitler, Howard
700__‡aStone, Bj
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22114371.102 Cl 2012English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด