เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1134421    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องTheory and practice of curriculum studies / Denis Lawton...[et al.]
Dewey Call #375.001 Th 2014
ผู้แต่งเพิ่มเติมLawton, Denis
หัวเรื่องCURRICULUM PLANNING
 EDUCATION--CURRICULA
ISBN9780415753357
พิมพลักษณ์London : Routledge& Kegan Paul, 2014
ชื่อเรื่องTheory and practice of curriculum studies / Denis Lawton...[et al.]
Dewey Call #375.001 Th 2014
ผู้แต่งเพิ่มเติมLawton, Denis
ISBN9780415753357
พิมพลักษณ์London : Routledge& Kegan Paul, 2014
เนื้อหาThe nature of educational theory -- Philosophical issues -- Psychological issues -- Sociological issues -- Language and curriculum -- A multidisciplinary approach to curriculum Denis Lawton -- Learning theories -- Theories of motivation -- Theories of cognitive and moral development maggie ing -- Two theories of instruction: bruner and gagne maggie ing -- Creativity and intelligence -- Tradition and change in the curriculum peter gordon -- Problems of justification -- Curriculum content: principles of selection -- Curriculum content: sociology of knowledge -- Curriculum objective -- Curriculum evaluation: with reference to some project -- Curriculum evaluation: new approaches -- Methods of assessment appendix: historical background to examinations -- Role fo the teacher -- Changing role of the teacher -- Teacher as researcher -- Control of the curriculum -- Accountability -- Authority and participation -- Conclusion: why change the curriculum -- Bibliography -- Index
หัวเรื่องCURRICULUM PLANNING
 EDUCATION--CURRICULA
ลักษณะทางกายภาพ303 p.
LDR 01533nam a2200193 4500
005 20141120102900.0
008 141120s2014 xxk eng d
020__‡a9780415753357‡c2448
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a375.001‡bTh 2014
24510‡aTheory and practice of curriculum studies /‡cDenis Lawton...[et al.]
260__‡aLondon :‡bRoutledge& Kegan Paul,‡c2014
300__‡a303 p.
505__‡aThe nature of educational theory -- Philosophical issues -- Psychological issues -- Sociological issues -- Language and curriculum -- A multidisciplinary approach to curriculum Denis Lawton -- Learning theories -- Theories of motivation -- Theories of cognitive and moral development maggie ing -- Two theories of instruction: bruner and gagne maggie ing -- Creativity and intelligence -- Tradition and change in the curriculum peter gordon -- Problems of justification -- Curriculum content: principles of selection -- Curriculum content: sociology of knowledge -- Curriculum objective -- Curriculum evaluation: with reference to some project -- Curriculum evaluation: new approaches -- Methods of assessment appendix: historical background to examinations -- Role fo the teacher -- Changing role of the teacher -- Teacher as researcher -- Control of the curriculum -- Accountability -- Authority and participation -- Conclusion: why change the curriculum -- Bibliography -- Index
650_7‡aCURRICULUM PLANNING
650_7‡aEDUCATION‡xCURRICULA
7000_‡aLawton, Denis
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22137375.001 Th 2014English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา สำนักวิทยบริการฯ   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด