เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1135491    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องEssentials of Marketing : A marketing strategy planning approach / William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy.
Dewey Call #658.8 Pe-E 2015
ผู้แต่งPerreault, William D.
ผู้แต่งเพิ่มเติมCannon, Joseph P.
 McCarthy, Joseph P.
ครั้งที่พิมพ์14th ed.
หัวเรื่องMARKETING
ISBN9781259251634
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill, 2015
ชื่อเรื่องEssentials of Marketing : A marketing strategy planning approach / William D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy.
Dewey Call #658.8 Pe-E 2015
ผู้แต่งPerreault, William D.
ผู้แต่งเพิ่มเติมCannon, Joseph P.
 McCarthy, Joseph P.
ครั้งที่พิมพ์14th ed.
ISBN9781259251634
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill, 2015
เนื้อหาMarketing's value to consumers, firms, and society -- Marketing strategy planning -- Evaluating opportunities in the changing market environment -- Focusing marketing strategy with segmentation and positioning -- Fianl consumers and their buying behavior -- Business and organizational customers and their buying behavior -- Improving decisions with marketing information -- Elements of product planning for goods and services -- Product management and New-product development -- Place and development of channel systems -- Distribution customer service and logistics -- Retailers, wholesalers, and their strategy planning -- Promotion-introduction to integrated marketing communications -- Personal selling and customer service -- Advertising, publicity, and sales promotion -- Pricing objetives and policies -- Price setting in the business world -- Ethical marketing in a consumer-oriented world: Appraisal and challenges
หัวเรื่องMARKETING
ลักษณะทางกายภาพ717 p.: ill.
LDR 01596nam a2200217 4500
005 20190306104639.0
008 150421s2015 xxua ‡‡‡ ‡ eng d
020__‡a9781259251634‡c1030
040__‡aSongkhla Rajabhat University
082__‡a658.8‡bPe-E 2015
1001_‡aPerreault, William D.
24510‡aEssentials of Marketing :‡bA marketing strategy planning approach /‡cWilliam D. Perreault, Joseph P. Cannon, E. Jerome McCarthy.
250__‡a14th ed.
260__‡aNew York :‡bMcGraw-Hill,‡c2015
300__‡a717 p.: ‡bill.
505__‡aMarketing's value to consumers, firms, and society -- Marketing strategy planning -- Evaluating opportunities in the changing market environment -- Focusing marketing strategy with segmentation and positioning -- Fianl consumers and their buying behavior -- Business and organizational customers and their buying behavior -- Improving decisions with marketing information -- Elements of product planning for goods and services -- Product management and New-product development -- Place and development of channel systems -- Distribution customer service and logistics -- Retailers, wholesalers, and their strategy planning -- Promotion-introduction to integrated marketing communications -- Personal selling and customer service -- Advertising, publicity, and sales promotion -- Pricing objetives and policies -- Price setting in the business world -- Ethical marketing in a consumer-oriented world: Appraisal and challenges
650_0‡aMARKETING
7001_‡aCannon, Joseph P.
7001_‡aMcCarthy, Joseph P.
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22454658.8 Pe-E 2015English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด