เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1135503    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องMarketing Channels : A management view / Bert Rosenbloom
Dewey Call #658.87 Ro-M 2013
ผู้แต่งRosenbloom, Bert
ครั้งที่พิมพ์8th ed.
หัวเรื่องMARKETING CHANNELS
 MARKETING CHANNELS-- MANAGEMENT
ISBN9780538477604
พิมพลักษณ์Australia : South-Western Cengage Learning, 2013
ชื่อเรื่องMarketing Channels : A management view / Bert Rosenbloom
Dewey Call #658.87 Ro-M 2013
ผู้แต่งRosenbloom, Bert
ครั้งที่พิมพ์8th ed.
ISBN9780538477604
พิมพลักษณ์Australia : South-Western Cengage Learning, 2013
เนื้อหาPART 1 Marketing Channel Systems -- CHAPTER 1 Marketing Channel Concepts -- CHAPTER 2 The Channel Participants -- CHAPTER 3 The Environment of Marketing Channels -- CHAPTER 4 Behavioral Processes in Marketing Channels -- PART 2 Developing the Marketing Channel -- CHAPTER 5 Strategy in Marketing Channels -- CHAPTER 6 Designing Marketing Channels -- CHAPTER 7 Selecting the Channel Members -- CHAPTER 8 Target Markets and Channel Design Strategy -- PART 3 Managing the Marketing Channel -- CHAPTER 9 Motivating the Channel Members -- CHAPTER 10 Product Issues in Channel Management -- CHAPTER 11 Pricing Issues in Channel Management -- CHAPTER 12 Promotion through the Marketing Channel -- CHAPTER 13 Logistics and Channel Management -- CHAPTER 14 Evaluating Channel Member Performance -- PART 4 Additional Perspectives on Marketing Channels -- CHAPTER 15 Electronic Marketing Channels -- CHAPTER 16 Franchise Marketing Channels -- CHAPTER 17 Marketing Channels for Services -- CHAPTER 18 International Channel Perspectives -- PART 5 Cases.
หัวเรื่องMARKETING CHANNELS
 MARKETING CHANNELS-- MANAGEMENT
ลักษณะทางกายภาพ660p. : ill.
LDR 01641nam a2200205 4500
005 20150422093521.0
008 150422s2013 at a ‡‡‡ ‡ eng d
020__‡a9780538477604‡c1043
040__‡aSongkhla Rajabhat University
082__‡a658.87‡bRo-M 2013
1000_‡aRosenbloom, Bert
24510‡aMarketing Channels :‡bA management view /‡cBert Rosenbloom
250__‡a8th ed.
260__‡aAustralia :‡bSouth-Western Cengage Learning,‡c2013
300__‡a660p. : ‡bill.
505__‡aPART 1 Marketing Channel Systems -- CHAPTER 1 Marketing Channel Concepts -- CHAPTER 2 The Channel Participants -- CHAPTER 3 The Environment of Marketing Channels -- CHAPTER 4 Behavioral Processes in Marketing Channels -- PART 2 Developing the Marketing Channel -- CHAPTER 5 Strategy in Marketing Channels -- CHAPTER 6 Designing Marketing Channels -- CHAPTER 7 Selecting the Channel Members -- CHAPTER 8 Target Markets and Channel Design Strategy -- PART 3 Managing the Marketing Channel -- CHAPTER 9 Motivating the Channel Members -- CHAPTER 10 Product Issues in Channel Management -- CHAPTER 11 Pricing Issues in Channel Management -- CHAPTER 12 Promotion through the Marketing Channel -- CHAPTER 13 Logistics and Channel Management -- CHAPTER 14 Evaluating Channel Member Performance -- PART 4 Additional Perspectives on Marketing Channels -- CHAPTER 15 Electronic Marketing Channels -- CHAPTER 16 Franchise Marketing Channels -- CHAPTER 17 Marketing Channels for Services -- CHAPTER 18 International Channel Perspectives -- PART 5 Cases.
650__‡aMARKETING CHANNELS
650__‡aMARKETING CHANNELS‡x MANAGEMENT
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22459658.87 Ro-M 2013English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด