ออกจากระบบ
เข้าสู่ระบบ
หรือ
สมัครสมาชิก
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?
ก
ก
ก
iOPAC
ค้นหา
ข่าวสาร
ข้อมูลสมาชิก
ยืมต่อ
ค่าปรับ
สถิติ
รายงาน
ช่วยเหลือ
คู่มือ
ปิด
ข้อมูลบรรณานุกรม
#1135505
แบบย่อ
|
แบบเต็ม
|
MARC
ตัวอย่าง
เพิ่มแท็ก
เพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แนะนำ
สั่งซื้อ
บันทึก
ส่งออก
Citation
ความนิยม
ประเภทวัสดุ
หนังสือ
ชื่อเรื่อง
Fundamentals of selling : customers for life through service / Charles M.
Dewey Call #
658.85 Fu-F 2014
ผู้แต่ง
Futrell, Charles M.
ครั้งที่พิมพ์
13th ed.
หัวเรื่อง
Selling
ISBN
9781259060557
พิมพลักษณ์
New York : McGraw-Hill, 2014
ชื่อเรื่อง
Fundamentals of selling : customers for life through service / Charles M.
Dewey Call #
658.85 Fu-F 2014
ผู้แต่ง
Futrell, Charles M.
ครั้งที่พิมพ์
13th ed.
ISBN
9781259060557
พิมพลักษณ์
New York : McGraw-Hill, 2014
เนื้อหา
Machine generated contents note: Part 1: Selling as a Profession Chapter 1: The Life, Times, and Career of the Professional SalespersonChapter 2: Relationship Marketing: Where Personal Selling FitsChapter 3: Ethics First... Then Customer RelationshipsPart 2: Preparation for Relationship Selling Chapter 4: The Psychology of Selling: Why People BuyChapter 5: Communication for Relationship Building: It's Not All TalkChapter 6: Sales Knowledge: Customers, Products, TechnologiesPart 3: The Relationship Selling Process Chapter 7: Prospecting - The Lifeblood of SellingChapter 8: Planning the Sales Call Is a MustChapter 9: Carefully Select Which Sales Presentation Method to UseChapter 10: Begin Your Presentation StrategicallyChapter 11: Elements of a Great Sales PresentationChapter 12: Welcome Your Prospect's ObjectionsChapter 13: Closing Begins the RelationshipChapter 14: Service and Follow-Up for Customer RetentionPart 4: Managing Yourself, Your Career, and OthersChapter 15: Time, Territory, and Self-Management: Keys to SuccessChapter 16: Planning, Staffing, and Training Successful SalespeopleChapter 17: Motivation, Compensation, Leadership, and Evaluation of SalespeopleAppendix A: Sales Call Role-PlaysAppendix B: Personal Selling Experiential ExercisesAppendix C: Comprehensive Sales CasesAppendix D: Selling Globally
หัวเรื่อง
Selling
ลักษณะทางกายภาพ
630 p. : ill.
LDR
01874nam a2200193 4500
005
20190313140839.0
008
150422s2014 xxua ‡‡‡ ‡ eng d
020
__
‡a9781259060557‡c929
040
__
‡aSongkhla Rajabhat University
082
04
‡a658.85‡bFu-F 2014
100
1_
‡aFutrell, Charles M.
245
10
‡aFundamentals of selling :‡bcustomers for life through service /‡cCharles M.
250
__
‡a13th ed.
260
__
‡aNew York :‡bMcGraw-Hill,‡c2014
300
__
‡a630 p. : ‡bill.
505
__
‡aMachine generated contents note: Part 1: Selling as a Profession Chapter 1: The Life, Times, and Career of the Professional SalespersonChapter 2: Relationship Marketing: Where Personal Selling FitsChapter 3: Ethics First... Then Customer RelationshipsPart 2: Preparation for Relationship Selling Chapter 4: The Psychology of Selling: Why People BuyChapter 5: Communication for Relationship Building: It's Not All TalkChapter 6: Sales Knowledge: Customers, Products, TechnologiesPart 3: The Relationship Selling Process Chapter 7: Prospecting - The Lifeblood of SellingChapter 8: Planning the Sales Call Is a MustChapter 9: Carefully Select Which Sales Presentation Method to UseChapter 10: Begin Your Presentation StrategicallyChapter 11: Elements of a Great Sales PresentationChapter 12: Welcome Your Prospect's ObjectionsChapter 13: Closing Begins the RelationshipChapter 14: Service and Follow-Up for Customer RetentionPart 4: Managing Yourself, Your Career, and OthersChapter 15: Time, Territory, and Self-Management: Keys to SuccessChapter 16: Planning, Staffing, and Training Successful SalespeopleChapter 17: Motivation, Compensation, Leadership, and Evaluation of SalespeopleAppendix A: Sales Call Role-PlaysAppendix B: Personal Selling Experiential ExercisesAppendix C: Comprehensive Sales CasesAppendix D: Selling Globally
650
_0
‡aSelling
850
__
‡aSKRU
ทรัพยากร
เลือกห้องสมุด :
ทั้งหมด
วิทยาเขตสตูล
สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา
บาร์โค้ด
เลขหมู่/เล่มที่
Collection
ห้องสมุดสาขา
สถานที่จัดเก็บ
สถานะ
E22460
658.85 Fu-F 2014
English Book
สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา
อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5
อยู่บนชั้น
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
ความเห็น
|
บทวิเคราะห์
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แบ่งปันให้กับเพื่อนทั้งหมด
เพิ่ม Tag
สร้าง Tag ใหม่
แผนที่ตั้งทรัพยากร
Preview Dialog
Citation
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Futrell, C. M.. (2014).
Fundamentals of selling :customers for life through service .
New York :McGraw-Hill
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Futrell, C. M..
Fundamentals of selling :customers for life through service .
New York :McGraw-Hill, 2014.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Futrell, C. M.. 2014.
Fundamentals of selling :customers for life through service .
13th ed.. New York :McGraw-Hill.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Futrell, C. M.. Fundamentals of selling :customers for life through service . 13th ed.. New York :McGraw-Hill; 2014.
สถิติ
อันดับการยืม / จากทั้งหมด
ไม่มีการยืม
อันดับการใช้งานภายใน/จากทั้งหมด
ไม่มีการใช้งาน
คะแนน/ผู้โหวต
0.0/0
ใช้ล่าสุดเมื่อ
-
จำนวนการยืม
0
เปิดดู (ครั้ง)
89
เพิ่มไปยังรายการ
0
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด
ผลการทำงาน
Undefined result.