เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1135505    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องFundamentals of selling : customers for life through service / Charles M.
Dewey Call #658.85 Fu-F 2014
ผู้แต่งFutrell, Charles M.
ครั้งที่พิมพ์13th ed.
หัวเรื่องSelling
ISBN9781259060557
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill, 2014
ชื่อเรื่องFundamentals of selling : customers for life through service / Charles M.
Dewey Call #658.85 Fu-F 2014
ผู้แต่งFutrell, Charles M.
ครั้งที่พิมพ์13th ed.
ISBN9781259060557
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill, 2014
เนื้อหาMachine generated contents note: Part 1: Selling as a Profession Chapter 1: The Life, Times, and Career of the Professional SalespersonChapter 2: Relationship Marketing: Where Personal Selling FitsChapter 3: Ethics First... Then Customer RelationshipsPart 2: Preparation for Relationship Selling Chapter 4: The Psychology of Selling: Why People BuyChapter 5: Communication for Relationship Building: It's Not All TalkChapter 6: Sales Knowledge: Customers, Products, TechnologiesPart 3: The Relationship Selling Process Chapter 7: Prospecting - The Lifeblood of SellingChapter 8: Planning the Sales Call Is a MustChapter 9: Carefully Select Which Sales Presentation Method to UseChapter 10: Begin Your Presentation StrategicallyChapter 11: Elements of a Great Sales PresentationChapter 12: Welcome Your Prospect's ObjectionsChapter 13: Closing Begins the RelationshipChapter 14: Service and Follow-Up for Customer RetentionPart 4: Managing Yourself, Your Career, and OthersChapter 15: Time, Territory, and Self-Management: Keys to SuccessChapter 16: Planning, Staffing, and Training Successful SalespeopleChapter 17: Motivation, Compensation, Leadership, and Evaluation of SalespeopleAppendix A: Sales Call Role-PlaysAppendix B: Personal Selling Experiential ExercisesAppendix C: Comprehensive Sales CasesAppendix D: Selling Globally
หัวเรื่องSelling
ลักษณะทางกายภาพ630 p. : ill.
LDR 01874nam a2200193 4500
005 20190313140839.0
008 150422s2014 xxua ‡‡‡ ‡ eng d
020__‡a9781259060557‡c929
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.85‡bFu-F 2014
1001_‡aFutrell, Charles M.
24510‡aFundamentals of selling :‡bcustomers for life through service /‡cCharles M.
250__‡a13th ed.
260__‡aNew York :‡bMcGraw-Hill,‡c2014
300__‡a630 p. : ‡bill.
505__‡aMachine generated contents note: Part 1: Selling as a Profession Chapter 1: The Life, Times, and Career of the Professional SalespersonChapter 2: Relationship Marketing: Where Personal Selling FitsChapter 3: Ethics First... Then Customer RelationshipsPart 2: Preparation for Relationship Selling Chapter 4: The Psychology of Selling: Why People BuyChapter 5: Communication for Relationship Building: It's Not All TalkChapter 6: Sales Knowledge: Customers, Products, TechnologiesPart 3: The Relationship Selling Process Chapter 7: Prospecting - The Lifeblood of SellingChapter 8: Planning the Sales Call Is a MustChapter 9: Carefully Select Which Sales Presentation Method to UseChapter 10: Begin Your Presentation StrategicallyChapter 11: Elements of a Great Sales PresentationChapter 12: Welcome Your Prospect's ObjectionsChapter 13: Closing Begins the RelationshipChapter 14: Service and Follow-Up for Customer RetentionPart 4: Managing Yourself, Your Career, and OthersChapter 15: Time, Territory, and Self-Management: Keys to SuccessChapter 16: Planning, Staffing, and Training Successful SalespeopleChapter 17: Motivation, Compensation, Leadership, and Evaluation of SalespeopleAppendix A: Sales Call Role-PlaysAppendix B: Personal Selling Experiential ExercisesAppendix C: Comprehensive Sales CasesAppendix D: Selling Globally
650_0‡aSelling
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22460658.85 Fu-F 2014English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด