เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1135521    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องEssentials of marketing research / Joseph F. Hair, Mary Wolfinbarger Celsi, David J. Ortinau and Robert P. Bush
Dewey Call #658.83 Es 2013
ผู้แต่งเพิ่มเติมHair, Joseph F.
 Celsi, Mary Wolfinbarger
 Ortinau, David J.
 Bush, Robert P.
ครั้งที่พิมพ์3rd ed.
หัวเรื่องMARKETING--RESEARCH
ISBN9780071318372
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill/Irwin, 2013
ชื่อเรื่องEssentials of marketing research / Joseph F. Hair, Mary Wolfinbarger Celsi, David J. Ortinau and Robert P. Bush
Dewey Call #658.83 Es 2013
ผู้แต่งเพิ่มเติมHair, Joseph F.
 Celsi, Mary Wolfinbarger
 Ortinau, David J.
 Bush, Robert P.
ครั้งที่พิมพ์3rd ed.
ISBN9780071318372
พิมพลักษณ์New York : McGraw-Hill/Irwin, 2013
เนื้อหาPart 1: The role and value of marketing research information -- Marketing research for managerial decision making -- The marketing research process and proposals -- Part 2: Designing the marketing research project -- Secondary data, literature reviews, and hypotheses -- Exploratory and observational research designs and data collection approaches -- Descriptive and causal research designs -- Part 3: Gathering and collecing accurate data -- Sampling : theory and methods -- Measurement and scaling -- Designing the questionnaire -- Part 4: Data preparation,analysis, and reporting the results -- Qualitative data analysis -- Preparing data for quantitative analysis -- Basic data analysis for quantitative research -- Examining relationships in quantitative research -- Communicating marketing research findings
หัวเรื่องMARKETING--RESEARCH
ลักษณะทางกายภาพ414 p.
LDR 01517nam a2200229 4500
005 20150422143740.0
008 150422s xxu eng d
020__‡a9780071318372‡c975
040__‡aSongkhla Rajabhat University
082__‡a658.83‡bEs 2013
24510‡aEssentials of marketing research /‡cJoseph F. Hair, Mary Wolfinbarger Celsi, David J. Ortinau and Robert P. Bush
250__‡a3rd ed.
260__‡aNew York :‡bMcGraw-Hill/Irwin,‡c2013
300__‡a414 p.
505__‡aPart 1: The role and value of marketing research information -- Marketing research for managerial decision making -- The marketing research process and proposals -- Part 2: Designing the marketing research project -- Secondary data, literature reviews, and hypotheses -- Exploratory and observational research designs and data collection approaches -- Descriptive and causal research designs -- Part 3: Gathering and collecing accurate data -- Sampling : theory and methods -- Measurement and scaling -- Designing the questionnaire -- Part 4: Data preparation,analysis, and reporting the results -- Qualitative data analysis -- Preparing data for quantitative analysis -- Basic data analysis for quantitative research -- Examining relationships in quantitative research -- Communicating marketing research findings
650__‡aMARKETING--RESEARCH
700__‡aHair, Joseph F.
700__‡aCelsi, Mary Wolfinbarger
700__‡aOrtinau, David J.
700__‡aBush, Robert P.
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22467658.83 Es 2013English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด