เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1142018    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องAdvertising, promotion and other aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp, J. Craig Andrews
Dewey Call #658.82 Sh-A 2013
ผู้แต่งShimp, Terence A.
ครั้งที่พิมพ์9th ed.
หัวเรื่องCOMMUNICATION IN MARKETING
 SALES PROMOTION
 ADVERTISING
 DIRECT MARKETING
ISBN9781133191421
พิมพลักษณ์Australia : South-Western, 2013
ชื่อเรื่องAdvertising, promotion and other aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp, J. Craig Andrews
Dewey Call #658.82 Sh-A 2013
ผู้แต่งShimp, Terence A.
ครั้งที่พิมพ์9th ed.
ISBN9781133191421
พิมพลักษณ์Australia : South-Western, 2013
เนื้อหาPart 1: The practice and environment of integrated marketing communications (IMC) -- An overview of integrated marketing communications -- Enhancing brand equity and accountability -- Brand adoption, brand naming, and intellectual property issues -- Environmental, regulatory, and ethical issues -- Part 2: Fundamental IMC planning background and decisions -- The communications process and consumer behavior -- The role of persuasion in integrated marketing communications -- Objective setting and budgeting -- Part 3: Advertising management and new media choices -- Overview of advertising management -- Effective and creative ad messages -- Endorsers and message appeals in advertising -- Traditional advertising media -- Online and mobile advertising -- Social media -- Direct marketing and other media -- Advertising media : planning and analysis -- Measuring ad message effectiveness -- Part 4: Sales promotion management -- Sales promotion overview and the role of trade promotion -- Consumer sales promotion : sampling and couponing -- Consumer sales promotion : premiums and other promotions -- Part 5: Other IMC tools -- Public relations, word-of-mouth influence, and sponsorships -- Packaging, point-of-purchase communications, and signage -- Personal selling
หัวเรื่องCOMMUNICATION IN MARKETING
 SALES PROMOTION
 ADVERTISING
 DIRECT MARKETING
ลักษณะทางกายภาพ729 p. : ill.
LDR 01960nam a2200229 4500
005 20180927100203.0
008 180927s at a ||| | eng d
020__‡a9781133191421
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.82‡bSh-A 2013
1000_‡aShimp, Terence A.
24510‡aAdvertising, promotion and other aspects of integrated marketing communications /‡cTerence A. Shimp, J. Craig Andrews
250__‡a9th ed.
260__‡aAustralia :‡bSouth-Western,‡c2013
300__‡a729 p. : ‡bill.
5050_‡aPart 1: The practice and environment of integrated marketing communications (IMC) -- An overview of integrated marketing communications -- Enhancing brand equity and accountability -- Brand adoption, brand naming, and intellectual property issues -- Environmental, regulatory, and ethical issues -- Part 2: Fundamental IMC planning background and decisions -- The communications process and consumer behavior -- The role of persuasion in integrated marketing communications -- Objective setting and budgeting -- Part 3: Advertising management and new media choices -- Overview of advertising management -- Effective and creative ad messages -- Endorsers and message appeals in advertising -- Traditional advertising media -- Online and mobile advertising -- Social media -- Direct marketing and other media -- Advertising media : planning and analysis -- Measuring ad message effectiveness -- Part 4: Sales promotion management -- Sales promotion overview and the role of trade promotion -- Consumer sales promotion : sampling and couponing -- Consumer sales promotion : premiums and other promotions -- Part 5: Other IMC tools -- Public relations, word-of-mouth influence, and sponsorships -- Packaging, point-of-purchase communications, and signage -- Personal selling
650_0‡aCOMMUNICATION IN MARKETING
650_0‡aSALES PROMOTION
650__‡aADVERTISING
650_0‡aDIRECT MARKETING
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22817658.82 Sh-A 2013English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด