เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1142056    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Dewey Call #658.8 Ko-M 2016
ผู้แต่งKotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติมKeller, Kevin Lane
ครั้งที่พิมพ์15th ed.
หัวเรื่องMARKETING--MANAGEMENT
ISBN9781292092621
พิมพลักษณ์England : Pearson Education Limited, 2016
ชื่อเรื่องMarketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller
Dewey Call #658.8 Ko-M 2016
ผู้แต่งKotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติมKeller, Kevin Lane
ครั้งที่พิมพ์15th ed.
ISBN9781292092621
พิมพลักษณ์England : Pearson Education Limited, 2016
เนื้อหาPart 1. Understanding Marketing Management -- Defining Marketing for the New Realities -- Developing Marketing Strategies and Plans -- Part 2. Capturing Marketing Insights -- Collecting Information and Forecasting Demand -- Conducting Marketing Research -- Part 3. Connecting with Customers -- Creating Long-term Loyalty Relationships -- Analyzing Consumer Markets -- Analyzing Business Markets -- Tapping into Global Markets -- Part 4. Building Strong Brands -- Identifying Market Segments and Targets -- Crafting the Brand Positioning -- Creating Brand Equity -- Addressing Competition and Driving Growth -- Part 5. Shaping the Market Offerings-- Setting Product Strategy -- Designing and Managing Services -- Introducing New Market Offerings -- Developing Pricing Strategies and Programs -- Part 6. Delivering Value -- Designing and Managing Integrated Marketing Channels -- Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics -- Part 7. Communicating Value -- Designing and Managing Integrated Marketing Communications -- Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing -- Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations -- Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling -- Part 8. Managing the Marketing Organization -- Managing a Holistic Marketing Organization forthe Long Run
หัวเรื่องMARKETING--MANAGEMENT
ลักษณะทางกายภาพ714 p. : ill.
LDR 01983nam a2200205 4500
005 20180928160838.0
008 180928s2015 xxka ||| | eng d
020__‡a9781292092621
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.8‡bKo-M 2016
1001_‡aKotler, Philip
24510‡aMarketing management /‡cPhilip Kotler, Kevin Lane Keller
250__‡a15th ed.
260__‡aEngland :‡bPearson Education Limited,‡c2016
300__‡a714 p. : ‡bill.
5050_‡aPart 1. Understanding Marketing Management -- Defining Marketing for the New Realities -- Developing Marketing Strategies and Plans -- Part 2. Capturing Marketing Insights -- Collecting Information and Forecasting Demand -- Conducting Marketing Research -- Part 3. Connecting with Customers -- Creating Long-term Loyalty Relationships -- Analyzing Consumer Markets -- Analyzing Business Markets -- Tapping into Global Markets -- Part 4. Building Strong Brands -- Identifying Market Segments and Targets -- Crafting the Brand Positioning -- Creating Brand Equity -- Addressing Competition and Driving Growth -- Part 5. Shaping the Market Offerings-- Setting Product Strategy -- Designing and Managing Services -- Introducing New Market Offerings -- Developing Pricing Strategies and Programs -- Part 6. Delivering Value -- Designing and Managing Integrated Marketing Channels -- Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics -- Part 7. Communicating Value -- Designing and Managing Integrated Marketing Communications -- Managing Digital Communications: Online, Social Media and Mobile Marketing -- Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events and Experiences, and Public Relations -- Managing Personal Communications: Direct Marketing, Word of Mouth, and Personal Selling -- Part 8. Managing the Marketing Organization -- Managing a Holistic Marketing Organization forthe Long Run
650_0‡aMARKETING‡xMANAGEMENT
7001_‡aKeller, Kevin Lane
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E22809658.8 Ko-M 2016English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 5   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด