เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1143489    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องWorking With Teaching Assistants and Other Support Staff for Inclusive Education / Chris Forlin, Dianne Chambers editor
Dewey Call #371.9046 Wo 2015
ผู้แต่งเพิ่มเติมForlin, Chris, ed.
 Chambers, Dianne, ed.
หัวเรื่องINCLUSIVE EDUCATION
 TEACHERS 'S ASSISTANTS
ISBN9781784416126
พิมพลักษณ์Wagon Lane : Emerald Group, 2015
ชื่อเรื่องWorking With Teaching Assistants and Other Support Staff for Inclusive Education / Chris Forlin, Dianne Chambers editor
Dewey Call #371.9046 Wo 2015
ผู้แต่งเพิ่มเติมForlin, Chris, ed.
 Chambers, Dianne, ed.
ISBN9781784416126
พิมพลักษณ์Wagon Lane : Emerald Group, 2015
เนื้อหาList of Contributors -- Introduction -- Section I: Roles and Responsibilies -- The Changing Nature of the Roles of Suppoert Staff -- New Materials for Teacher/Paraeducator Relationships -- The Role of Psychologists in Inclusive Settings -- Incorporating Therapy into the Regular Curriculum: Working Together With Occupational Therapists -- Section II: Participation Perspectives -- Paraeducator Voices on Inclusive Eduction -- Teacher Views on Working With Others to Promote Inclusion -- Support Staff and Indigenous Education -- Visiting Teachers' Perceptions About Working With Teacher Assistants and Teachers -- Section III: Strategies in Practice -- Programming and Planning Within a Multi-Faceted Classroom -- Working Collaboratively With Support Staff For Inclusive Education -- Assistive Technology and Teacher Assistants -- Training Programs for Teacher Assistants -- Reflective Practitioners: Teaching and Support Staff Reflecting Together -- About the Authors -- Index
หัวเรื่องINCLUSIVE EDUCATION
 TEACHERS 'S ASSISTANTS
ลักษณะทางกายภาพ300 p.
LDR 01643nam a2200205 4500
005 20191121154422.0
008 191031s2015 xxk ||| | eng d
020__‡a9781784416126‡c4900
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a371.9046‡bWo 2015
24500‡aWorking With Teaching Assistants and Other Support Staff for Inclusive Education /‡cChris Forlin, Dianne Chambers editor
260__‡aWagon Lane :‡bEmerald Group,‡c2015
300__‡a300 p.
5050_‡aList of Contributors -- Introduction -- Section I: Roles and Responsibilies -- The Changing Nature of the Roles of Suppoert Staff -- New Materials for Teacher/Paraeducator Relationships -- The Role of Psychologists in Inclusive Settings -- Incorporating Therapy into the Regular Curriculum: Working Together With Occupational Therapists -- Section II: Participation Perspectives -- Paraeducator Voices on Inclusive Eduction -- Teacher Views on Working With Others to Promote Inclusion -- Support Staff and Indigenous Education -- Visiting Teachers' Perceptions About Working With Teacher Assistants and Teachers -- Section III: Strategies in Practice -- Programming and Planning Within a Multi-Faceted Classroom -- Working Collaboratively With Support Staff For Inclusive Education -- Assistive Technology and Teacher Assistants -- Training Programs for Teacher Assistants -- Reflective Practitioners: Teaching and Support Staff Reflecting Together -- About the Authors -- Index
650_0‡aINCLUSIVE EDUCATION
650_0‡aTEACHERS 'S ASSISTANTS
7001_‡aForlin, Chris, ‡eed.
7001_‡aChambers, Dianne, ‡eed.
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E23220371.9046 Wo 2015หนังสือทั่วไปวิทยาเขตสตูล อาคารเรียนรวมชั้น 3   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด