ออกจากระบบ
เข้าสู่ระบบ
หรือ
สมัครสมาชิก
เข้าสู่ระบบ
ชื่อผู้ใช้:
รหัสผ่าน:
ลืมรหัสผ่าน ?
ก
ก
ก
iOPAC
ค้นหา
ข่าวสาร
ข้อมูลสมาชิก
ยืมต่อ
ค่าปรับ
สถิติ
รายงาน
ช่วยเหลือ
คู่มือ
ปิด
ข้อมูลบรรณานุกรม
#1148194
แบบย่อ
|
แบบเต็ม
|
MARC
ตัวอย่าง
เพิ่มแท็ก
เพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แนะนำ
สั่งซื้อ
บันทึก
ส่งออก
Citation
ความนิยม
ประเภทวัสดุ
หนังสือ
ชื่อเรื่อง
Principles of marketing / Phillip Kotler, Gary Armstrong
Dewey Call #
658.8 Ko-P 2021
ผู้แต่ง
Kotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติม
Armstrong, Gary
Opresnik, Marc Oliver
ครั้งที่พิมพ์
16 th ed.
หัวเรื่อง
MARKETING
ISBN
9781292341132
พิมพลักษณ์
Harlow : Pearson Education Limited, 2021
ชื่อเรื่อง
Principles of marketing / Phillip Kotler, Gary Armstrong
Dewey Call #
658.8 Ko-P 2021
ผู้แต่ง
Kotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติม
Armstrong, Gary
Opresnik, Marc Oliver
ครั้งที่พิมพ์
16 th ed.
ISBN
9781292341132
พิมพลักษณ์
Harlow : Pearson Education Limited, 2021
เนื้อหา
Part 1 Defining Marketing and The Marketing Process -- 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement -- 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships -- Part 2 Understanding The Marketplace and Consumer Value -- 3. Analyzing the Marketing Environment -- 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights -- 5. Consumer Markets and Buyer Behavior -- 6. Business Markets and Business Buyer Behavior -- Part 3 Desingning a Customer Value-Driven Strategy and Mix -- 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers -- 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value -- 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle -- 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value -- 11. Pricing Strategies: Additional Considerations -- 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value -- 13. Retailing and Wholesaling -- 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy -- 15. Advertising and Public Relations -- 16. Personal Selling and Sales Promotion -- 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing -- Part 4 Extending Marketing -- 18. Creating Competitive Advantage -- 19. The Global Marketplace -- 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics -- Appendix 1: Marketing Plan -- Appendix 2: Marketing by the Numbers -- Appendix 3: Careers in Marketing
หัวเรื่อง
MARKETING
ลักษณะทางกายภาพ
728 p. :ill.
LDR
02062nam a2200217 4500
005
20220208134811.0
008
220208s2021 xxka ||| | eng d
020
__
‡a9781292341132‡c1245
040
__
‡aSongkhla Rajabhat University
082
04
‡a658.8‡bKo-P 2021
100
1_
‡aKotler, Philip
245
10
‡aPrinciples of marketing /‡cPhillip Kotler, Gary Armstrong
250
__
‡a16 th ed.
260
__
‡aHarlow :‡bPearson Education Limited,‡c2021
300
__
‡a728 p. :‡bill.
505
__
‡aPart 1 Defining Marketing and The Marketing Process -- 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement -- 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships -- Part 2 Understanding The Marketplace and Consumer Value -- 3. Analyzing the Marketing Environment -- 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights -- 5. Consumer Markets and Buyer Behavior -- 6. Business Markets and Business Buyer Behavior -- Part 3 Desingning a Customer Value-Driven Strategy and Mix -- 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers -- 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value -- 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle -- 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value -- 11. Pricing Strategies: Additional Considerations -- 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value -- 13. Retailing and Wholesaling -- 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy -- 15. Advertising and Public Relations -- 16. Personal Selling and Sales Promotion -- 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing -- Part 4 Extending Marketing -- 18. Creating Competitive Advantage -- 19. The Global Marketplace -- 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics -- Appendix 1: Marketing Plan -- Appendix 2: Marketing by the Numbers -- Appendix 3: Careers in Marketing
650
_0
‡aMARKETING
700
1_
‡aArmstrong, Gary
700
1_
‡aOpresnik, Marc Oliver
850
__
‡aSKRU
ทรัพยากร
เลือกห้องสมุด :
ทั้งหมด
วิทยาเขตสตูล
สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา
บาร์โค้ด
เลขหมู่/เล่มที่
Collection
ห้องสมุดสาขา
สถานที่จัดเก็บ
สถานะ
200258
658.8 Ko-P 2021
English Book
สำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา
อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 1
กำหนดคืน:15 ต.ค. 2568
จองทรัพยากร
สาขาที่รับ
วันที่คาดว่าจะรับ
ขอใช้หนังสือด่วน
เงื่อนไข
1. ส่งคำขอเวลา 8.30-11.00น รับหนังสือเวลา 16.00น.
2. ส่งคำขอหลังเวลา 11.00น. รับหนังสือในวันทำการถัดไป
3. ส่งคำขอ วันศุกร์ช่วงบ่าย หรือ วันเสาร์-อาทิตย์ รับหนังสือวันจันทร์ 16.00น.
4. ติดต่อรับหนังสือด่วนได้ที่ เคาน์เตอร์บริการยืม-คืน ชั้น 3 *ภายใน 3 วัน*
ติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติม โทร. 2352
ความเห็น
|
บทวิเคราะห์
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
แบ่งปัน
แบ่งปันให้กับเพื่อนทั้งหมด
เพิ่ม Tag
สร้าง Tag ใหม่
แผนที่ตั้งทรัพยากร
Preview Dialog
Citation
อ้างอิง APA เวอร์ชัน 7
Kotler, P., Armstrong, G., & Opresnik, M. O. (2021).
Principles of marketing .
Harlow :Pearson Education Limited
อ้างอิง MLA เวอร์ชัน 9
Kotler, P., Armstrong, G., & Opresnik, M. O.
Principles of marketing .
Harlow :Pearson Education Limited, 2021.
อ้างอิง Chicago เวอร์ชัน 17
Kotler, P., Armstrong, G., & Opresnik, M. O. 2021.
Principles of marketing .
16 th ed.. Harlow :Pearson Education Limited.
อ้างอิง Vancouver เวอร์ชัน 2
Kotler, P., Armstrong, G., & Opresnik, M. O. Principles of marketing . 16 th ed.. Harlow :Pearson Education Limited; 2021.
สถิติ
อันดับการยืม / จากทั้งหมด
247/249
อันดับการใช้งานภายใน/จากทั้งหมด
ไม่มีการใช้งาน
คะแนน/ผู้โหวต
0.0/0
ใช้ล่าสุดเมื่อ
06/17/2568
จำนวนการยืม
2
เปิดดู (ครั้ง)
96
เพิ่มไปยังรายการ
0
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด
ผลการทำงาน
Undefined result.