เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1148194    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องPrinciples of marketing / Phillip Kotler, Gary Armstrong
Dewey Call #658.8 Ko-P 2021
ผู้แต่งKotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติมArmstrong, Gary
 Opresnik, Marc Oliver
ครั้งที่พิมพ์16 th ed.
หัวเรื่องMARKETING
ISBN9781292341132
พิมพลักษณ์Harlow : Pearson Education Limited, 2021
ชื่อเรื่องPrinciples of marketing / Phillip Kotler, Gary Armstrong
Dewey Call #658.8 Ko-P 2021
ผู้แต่งKotler, Philip
ผู้แต่งเพิ่มเติมArmstrong, Gary
 Opresnik, Marc Oliver
ครั้งที่พิมพ์16 th ed.
ISBN9781292341132
พิมพลักษณ์Harlow : Pearson Education Limited, 2021
เนื้อหาPart 1 Defining Marketing and The Marketing Process -- 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement -- 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships -- Part 2 Understanding The Marketplace and Consumer Value -- 3. Analyzing the Marketing Environment -- 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights -- 5. Consumer Markets and Buyer Behavior -- 6. Business Markets and Business Buyer Behavior -- Part 3 Desingning a Customer Value-Driven Strategy and Mix -- 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers -- 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value -- 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle -- 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value -- 11. Pricing Strategies: Additional Considerations -- 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value -- 13. Retailing and Wholesaling -- 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy -- 15. Advertising and Public Relations -- 16. Personal Selling and Sales Promotion -- 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing -- Part 4 Extending Marketing -- 18. Creating Competitive Advantage -- 19. The Global Marketplace -- 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics -- Appendix 1: Marketing Plan -- Appendix 2: Marketing by the Numbers -- Appendix 3: Careers in Marketing
หัวเรื่องMARKETING
ลักษณะทางกายภาพ728 p. :ill.
LDR 02062nam a2200217 4500
005 20220208134811.0
008 220208s2021 xxka ||| | eng d
020__‡a9781292341132‡c1245
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.8‡bKo-P 2021
1001_‡aKotler, Philip
24510‡aPrinciples of marketing /‡cPhillip Kotler, Gary Armstrong
250__‡a16 th ed.
260__‡aHarlow :‡bPearson Education Limited,‡c2021
300__‡a728 p. :‡bill.
505__‡aPart 1 Defining Marketing and The Marketing Process -- 1. Marketing: Creating Customer Value and Engagement -- 2. Company and Marketing Strategy: Partnering to Build Customer Engagement, Value, and Relationships -- Part 2 Understanding The Marketplace and Consumer Value -- 3. Analyzing the Marketing Environment -- 4. Managing Marketing Information to Gain Customer Insights -- 5. Consumer Markets and Buyer Behavior -- 6. Business Markets and Business Buyer Behavior -- Part 3 Desingning a Customer Value-Driven Strategy and Mix -- 7. Customer Value-Driven Marketing Strategy: Creating Value for Target Customers -- 8. Products, Services, and Brands: Building Customer Value -- 9. Developing New Products and Managing the Product Life Cycle -- 10. Pricing: Understanding and Capturing Customer Value -- 11. Pricing Strategies: Additional Considerations -- 12. Marketing Channels: Delivering Customer Value -- 13. Retailing and Wholesaling -- 14. Engaging Consumers and Communicating Customer Value: Integrated Marketing Communication Strategy -- 15. Advertising and Public Relations -- 16. Personal Selling and Sales Promotion -- 17. Direct, Online, Social Media, and Mobile Marketing -- Part 4 Extending Marketing -- 18. Creating Competitive Advantage -- 19. The Global Marketplace -- 20. Sustainable Marketing: Social Responsibility and Ethics -- Appendix 1: Marketing Plan -- Appendix 2: Marketing by the Numbers -- Appendix 3: Careers in Marketing
650_0‡aMARKETING
7001_‡aArmstrong, Gary
7001_‡aOpresnik, Marc Oliver
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
200258658.8 Ko-P 2021English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 1   กำหนดคืน:15 ต.ค. 2568
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด