เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1149414    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องConsumer behavior / Leon G. Schiffman, Joe Wisenblit
Dewey Call #658.8342 Sc-C 2019
ผู้แต่งSchiffman, Leon G.
ผู้แต่งเพิ่มเติมWisenblit, Joseph
ครั้งที่พิมพ์12th ed.
หัวเรื่องCONSUMER BEHAVIOR
ISBN9781292269245
พิมพลักษณ์Harlow, England : Pearson, 2019
ชื่อเรื่องConsumer behavior / Leon G. Schiffman, Joe Wisenblit
Dewey Call #658.8342 Sc-C 2019
ผู้แต่งSchiffman, Leon G.
ผู้แต่งเพิ่มเติมWisenblit, Joseph
ครั้งที่พิมพ์12th ed.
ISBN9781292269245
พิมพลักษณ์Harlow, England : Pearson, 2019
เนื้อหาI. Consumers, Marketers, and Technology -- 1. Technology-Driven Consumer Behavior -- 2. Segmentation, Targeting, and Positioning II. The Consumer as an Individual -- 3. Consumer Motivation and Personality -- 4. Consumer Perception -- 5. Consumer Learning -- 6. Consumer Attitude Formation and Change III. Communication and Consumer Behavior -- 7. Persuading Consumers -- 8. From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media -- 9. Reference Groups and Word-of-Mouth IV. Consumers in their Social and Cultural Settings -- 10. The Family and Its Social Standing -- 11. Culture’s Influence on Consumer Behavior -- 12. Subcultures and Consumer Behavior -- 13. Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective V. Consumer Decision-Making, Marketing Ethics, and Consumer Research -- 14. Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations -- 15. Marketing Ethics and Social Responsibility -- 16. Consumer Research
หัวเรื่องCONSUMER BEHAVIOR
ลักษณะทางกายภาพ508 p. : ill.
LDR 01510nam a2200205 4500
005 20230218150247.0
008 230217s2019 xxka ||| | eng d
020__‡a9781292269245‡c1,265
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.8342‡bSc-C 2019
1001_‡aSchiffman, Leon G.
24510‡aConsumer behavior /‡cLeon G. Schiffman, Joe Wisenblit
250__‡a12th ed.
260__‡aHarlow, England :‡bPearson,‡c2019
300__‡a508 p. : ‡bill.
5052_‡aI. Consumers, Marketers, and Technology -- 1. Technology-Driven Consumer Behavior -- 2. Segmentation, Targeting, and Positioning II. The Consumer as an Individual -- 3. Consumer Motivation and Personality -- 4. Consumer Perception -- 5. Consumer Learning -- 6. Consumer Attitude Formation and Change III. Communication and Consumer Behavior -- 7. Persuading Consumers -- 8. From Print and Broadcast Advertising to Social and Mobile Media -- 9. Reference Groups and Word-of-Mouth IV. Consumers in their Social and Cultural Settings -- 10. The Family and Its Social Standing -- 11. Culture’s Influence on Consumer Behavior -- 12. Subcultures and Consumer Behavior -- 13. Cross-Cultural Consumer Behavior: An International Perspective V. Consumer Decision-Making, Marketing Ethics, and Consumer Research -- 14. Consumer Decision-Making and Diffusion of Innovations -- 15. Marketing Ethics and Social Responsibility -- 16. Consumer Research
650_0‡aCONSUMER BEHAVIOR
7001_‡aWisenblit, Joseph
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
E24157658.8342 Sc-C 2019English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 1   อยู่บนชั้น
E24158658.8342 Sc-C 2019 C.2English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 1   อยู่บนชั้น
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด