เข้าสู่ระบบ หรือ สมัครสมาชิก
ข้อมูลบรรณานุกรม  #1149432    

ความนิยม
ประเภทวัสดุ หนังสือ
ชื่อเรื่องMarketing management / Dawn Iacobucci
Dewey Call #658.8 Ia-M 2018
ผู้แต่งIacobucci, Dawn
ครั้งที่พิมพ์5th ed.
หัวเรื่องMARKETING--MANAGEMENT
ISBN9781337271127
พิมพลักษณ์Australia : Cengage Learning, 2018
ชื่อเรื่องMarketing management / Dawn Iacobucci
Dewey Call #658.8 Ia-M 2018
ผู้แต่งIacobucci, Dawn
ครั้งที่พิมพ์5th ed.
ISBN9781337271127
พิมพลักษณ์Australia : Cengage Learning, 2018
เนื้อหาPart 1. Marketing strategy -- 1, Why is marketing management important?. -- 2, Customer behavior. -- 3, Segmentation. -- 4, Targeting. -- 5, Positioning -- Part 2. Product positioning. -- 6, Products : goods and services. -- 7, Brands. -- 8, New products and innovation -- Part 3. Positioning via price, place, and promotion. -- 9, Pricing. 10, Channels of distribution. -- 11, Advertising messages and marketing communications. -- 12, Integrated marketing communications and media choices. -- 13, Social media -- Part 4. Positioning : assessment through the customer lens. -- 14, Customer satisfaction and customer relationships. -- 15, Marketing research tools -- Part 5. Capstone. -- 16, Marketing strategy. -- 17, Marketing plans.
หัวเรื่องMARKETING--MANAGEMENT
ลักษณะทางกายภาพ324 p. : ill.
LDR 01253nam a2200193 4500
005 20230221095400.0
008 230221s2018 at a ||| | eng d
020__‡a9781337271127‡c4344
040__‡aSongkhla Rajabhat University
08204‡a658.8‡bIa-M 2018
1001_‡aIacobucci, Dawn
24510‡aMarketing management /‡cDawn Iacobucci
250__‡a5th ed.
260__‡aAustralia :‡bCengage Learning,‡c2018
300__‡a324 p. : ‡bill.
5052_‡aPart 1. Marketing strategy -- 1, Why is marketing management important?. -- 2, Customer behavior. -- 3, Segmentation. -- 4, Targeting. -- 5, Positioning -- Part 2. Product positioning. -- 6, Products : goods and services. -- 7, Brands. -- 8, New products and innovation -- Part 3. Positioning via price, place, and promotion. -- 9, Pricing. 10, Channels of distribution. -- 11, Advertising messages and marketing communications. -- 12, Integrated marketing communications and media choices. -- 13, Social media -- Part 4. Positioning : assessment through the customer lens. -- 14, Customer satisfaction and customer relationships. -- 15, Marketing research tools -- Part 5. Capstone. -- 16, Marketing strategy. -- 17, Marketing plans.
650_0‡aMARKETING‡xMANAGEMENT
850__‡aSKRU
เลือกห้องสมุด :
 บาร์โค้ดเลขหมู่/เล่มที่Collectionห้องสมุดสาขาสถานที่จัดเก็บสถานะ
201495658.8 Ia-M 2018English Bookสำนักวิทยบริการและเทคโนโลยีสารสนเทศ มหาวิทยาลัยราชภัฏสงขลา อ.บรรณราชนครินทร์ ชั้น 1   กำหนดคืน:22 ก.ย. 2568
 
เพิ่มความเห็น
ชื่อของคุณ
ความเห็น
เพิ่มบทวิเคราะห์
ชื่อของคุณ
เนื้อหา
เพิ่มรายการ
ชื่อเรื่อง
สร้างใน
เก็บในโฟลเดอร์เดียวกันทุกรายการ
สร้างโฟลเดอร์
ชื่อโฟลเดอร์
ผลลัพธ์การเพิ่มรายการ
สงวนลิขสิทธิ์ © 2555, มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ สงวนสิทธิ์ทั้งหมด